Dagis-killen


Godisgris! :)

Måste bara berätta att det går JÄTTE-BRA på dagis nu! Han gråter visseligen då jag lämnar honom, men jag ringer alltid dit och då har har slutat direkt och haft JÄTTE-ROLIGT på dagarna. Leker, skrattar, äter jätte-bra etc...
VET NI HUR SKÖNT DET ÄR ATT HÖRA??? =)
Massor!!
Min lilla dagis-kille... :)

STORT tack till världens bästa mamma
som hämtade Neo på dagis tidigt idag då jag och Jocke jobbade till 18!!
Neo hade visst blivit jätte-glad då hans mormor kom och sprungit fram till henne. :)
Som ett litet tack köpte jag hem käk till mamma och skickade hem lite fika till la familla.

Neo fick även en present av sin mormor, en liten ambulansbil som han har lekt massor med! Och en underbar muffins-form till mig!!
:)

Det blev liiiiite för stressigt idag...slutade 18, hem och käka, sen ha pass på Korpen 19:30! Men kul var det, och passet var fullt!!! Känner mig dock gode så mör nu...tror soffan och lite Jockemys väntar nu! =)

Imorrn är jag ledig!!
Sweet!


På torsdag blir det tjejkväll med några av mina brudar, blir väl en sväng på stan och lite fika.

Sen i helgen är jag ledig lör,sön,mån och tis (:)))). Och då är vi bjudna hos mormor och morfar på gomiddag. Japp, gooooooo-middag. Mormor, hon kan laga mat, mina vänner!! Det ni!! =)

Ha d!


Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

1000 tack själv för att jag får mysa med gullstruten hur mycket jag vill !!! För mysig är han...



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-09-27 @ 22:21:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Madde

Gud så söt han är, och vilken härligt fat!

2011-09-28 @ 08:21:11
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0