Bröllop

Nu har vi vaknat till efter gårdagen. Är fortfarande INTE kör-klar, så mina fina svärföräldrar kommer hit med lilleman så vi slipper köra. Han har haft det jätte-bra och sovit bra.
Tuuuuuuuusen tack, till Christer och Anneli!

Men åter till bröllopet!
SÅ JÄKLA KUL!!!
Var lätt den bästa festen någonsin, alla gäster var ju helt underbara. Familjerna och kompisarna våra är ju bara bäst!!

Tomme och Kicki...ja, det finns inte ord på hur bäst dom är!! Världens finaste människor och sen hur snygga dom var...Kicki var så vacker!! Jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna då dom kom ut ur bilen.
Jag är så glad att jag fick dela denna dag med er!!







Måste ju ta upp detta på en gång!!!!
Jag fick en present igår av brudparet som tack för allt, och jag kan säga att det var inte vilken present som helst....
INSANE IN THE BRAIN!!!!!!!

En alldeles ÄKTA Lancel-väska från PARIS!!!!!!!!



I LOOOOOOOOOOOOOOVE IT!!!
Som den väsk-nörd jag är, behövdes INGEN beskrivning för mig vad detta var för något.
Sen att den var röd och snygg var bara helt klockrent! =)
Vet inte ens hur jag ska tacka T & K för denna, men tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen tack!! Ni är fan bäst, jag säger det jämt, men så är det!

Är jätte-svårt att beskriva denna kväll i ord och jag har än så länge bara bilder från mobilen, men håll utkik på Kickis blogg och Tinas blogg, säger till då det dyker upp! =)

Blev några grymt fina tal och lite lekar igår, vi visade även ett bildspel som jag och Carola gjort, och även en film som Bob gjort. I slutet innan jag klev av så var det dags för brudvalsen och Tomme hade ordnat denna med en twist. ;P Deras gemensamma låt är ju "With or without you" med U2. Den slogs igång och Tomme sjöng!!! Han hade spelat in den dagen innan med Beppe. Jag tror Kicki blev VÄLDIGT glad :) :) :)

Kicki hade också en överraskning, nämligen en gitarr till Tomme!!



(Ursäkta för suddiga bilder från mobben)

Han blev grryyyyymt nöjd kan jag meddela! =)

Dessa snygga tavlor fick Tomme och Kicki rita på möhippan/svensexan och igår fick dom se varandras. Dom fick även höra varandras dikter som dom hade skrivit.



Haha, blev en lyckad grej och dikterna var grymt bra! =)

Häftena som Kicki och Tomme gjort var otroligt fina. Vilket jobb alltså. Dom hade även skrivit några rader om varje gäst, otroligt bra gjort.







Maten var också riktigt bra, köttet var to die for.

Sen vill jag även slänga in ett stort tack till mamma som hjälpt mig med en massa saker! 
Och ett stort tack till Carola (och Jocke) som hjälpt mig med bildspelet!!!
Och ett stort tack till pappa som fixat ALLA grejer och som hjälpt mig massor med att få bildspelet och allt att funka. Han hjälpte mig hela kvällen. Sen att få parta med pappa var så himla kul! =)

Jaa
, som sagt, kvällen var magisk och jag däckade gode fort imorse då vi kom hem :)
Än en gång tack till Tomme och Kicki för världens bästa kväll!!

Hade som tänkt fara dit och hjälpa till med städningen, men är som sagt lång ifrån kör-klar...:S Hoppas det går bra ändå, annars drar jag dit ikväll :)

Nu ser jag framemot en lugn dag med massa mys med Neo, bakis-pizza, ostkrokar och hockey.

Sen måste vi boka in en film-frossar-kväll med Öhmans, eller hur, Christina Öhman?? ;)









Kommentarer
Postat av: Kicki

Väskan var ingenting motför allt du gjort för oss och vettefan hur jag ska kunna tacka dig tillräckligt, men jag är sjuuukt glad att du gillar den så mycket!! :) Och klart att vi måste ha en filmfrossarkväll med Öhmans snart :D

Kraaaaaaam

2011-05-15 @ 15:26:42
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilket fint bröllop det verkar ha varit, och gud vad duktig hon var på att rita av honom, det var ju jättelikt!! väskan var också jättesnygg ;)

2011-05-15 @ 17:41:10
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken superdag det verkar ha varit, men hur kan det bli annat!? :D

2011-05-15 @ 19:40:22
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken underbar kväll ni har haft! :)

Dom var så otroligt fina! :)

Kraaaam!

2011-05-16 @ 12:18:52
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh va fina dom var!! Och väskan var ju as snygg =)

2011-05-17 @ 20:19:25
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0