ÖNSKELISTA! =)

Jag är ute i god tid! (Typ en månad:))

Nu ska jag göra en önskelista för er som vill veta det! :) :) :)
Tycker jag har lyckats denna gång och önskar mig denna gång bara till mig.
En självisk önskelista helt enkelt :P
Man måste väl få drömma lite ialla fall... :)

Denna OTROLIGT SNYGGA RING från Thomas Sabo skulle jag ju kunna döda för:

Berlocker till mitt TS-armband:





Dessa tröjor från dessa sidor:
(STORLEK M på alla :))

swedenrock-shop
tshirts.se
stylinonline.com


Som ett sant Link to the past-fan så äääääääälskar jag dessa!!


Toad- och Gizmofan också :P




Och Stewie såklart!! =)

Disney-filmer:





Sen måste man ju få drömma om en Kitchen-Aid:


Och en grym stavmixer:



Och en skön dress, som jag skulle bo i, från GinaTricot:
(Medium)



Sen även presentkort på Vejm, GinaTricot och Carlings!

Ja, jag tror jag fick med allt :P

Har varit sjukt effektiv på morgonen:
Vikt tvätt!
Tvättat ALLA fönster!
Joggingtur med Neo!

Nu: frukost och bus :)





Kommentarer
Postat av: EVA

Hehe ! Synd att vi redan har din present klar...:)



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-06-23 @ 09:30:48
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: jonna

Alltid bra att skriva lista :) trevlikg midsommar på er också :) kramar!!

2011-06-23 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0