Dag 3 inskolning

Idag gick tiden fort.
Neo lekte för det mesta själv hela tiden vi var där, för jag och föräldrarna fick en uppgift att göra. Sy (??) en docka som påminner om sitt barn.
Hahahahahaha, ni som känner mig, vet hur otroligt duktig jag är på sy. Snabbast var jag, men man får inte kolla noga på Neo-dockan, och inte vara hård med den, då kan den falla ihop. Tom Neo skrattade då han såg den!! :)
Tror Jocke hade gjort en MYCKET bättre jobb! Måste nog ta kort på den imorrn så får ni se..haha..

Blir nog inte att jag lämnar honom något denna vecka, imorrn ska han få äta lunch där och då ville dom gärna att föräldern är med. Och på fredag är dom mindre i personalen så jag stannar gärna. Känns bra att ta det lugnt då jag ingen brådska har med att lämna honom. Han får verkligen lära känna stället, personalen och kompisarna innan tryggheten (jag) försvinner, så det känns jätte-bra. Man ska inte stressa!!

Mot slutet var Neo lite grinig men han var trött. Vi gick hem åt lunch och sen hoppade och skrek han bredvid vagnen.
"Vill du sova??"

Lyckan i hans ansikte var total och han somnade direkt jag la ner han. Dagis tar på en. :P

Nu ska jag också vila lite i soffan!

Ha en bra onsdag.

Fortsättning följer... :)

Kommentarer
Postat av: EVA

1000 tack för idag !!! Förstår att han nog redan sover :)



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-08-24 @ 18:24:53
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Mia

Va skönt att det går bra!! =)

2011-08-24 @ 23:52:16
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0