Feber-fri!!

Två bra "saker" hände idag:

Neo blev helt feber-fri!! =)

Och bilen gick igenom besiktningen! =)

SWEET!!!

Neo har dock hamnat i någon fas skulle jag tro...Han TOTAL-VÄGRAR somna i sin säng, bara skriker som en tok. Han somnar om vi går in och väntar, men så fort vi går ut igen så vaknar han och skriker. Han som somnat typ direkt vi lagt ner honom. Vi gjorde ju misstaget och just då det enkla valet att låta han sova i våran säng...fast han har ju varit sjuk och bedrövlig så jag ville verkligen ha honom bredvid mig också...Men i alla fall så somnar han direkt i våran säng och är så nöjd då han får ligga tätt, tätt, nära mig!
Då ser man att han är lycklig! =)

Sen nu både igår och idag har han gnällt så fort jag satt ner han på golvet, ska bara vara i famnen HELA TIDEN och helst ska jag gå omkring, då är han mest nöjd...Ingenting duger annars...Hoppas denna fas går över snart för jag får ingenting gjort...Ganska mysigt är det ju att han vill vara nära en men inte hela tiden :P

Jocke kom hem med presenter från sin kompis Sara som varit på Ullared:





Super-snygga kläder i PERFEKT storlek: 86. Vi har ingenting över 80 och han växer ju som en tok så..

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN TACK, SNÄLLA SARA!!
Det hade du verkligen inte behövt!!


Nu har jag precis kommit hem från ett smyckes-party hos världens bästa Åse!
Otroligt fina smycken och jag ville verkligen ha en ring men snålheten kom fram speciellt nu nära julen...
Dock ska vi inte köpa så mkt julklappar i år, så om alla läser detta behöver ingen köpa något till oss!! Bara till lilleman om någon insisterar! =)

Men men..nu blir det fotboll och mys i soffan!

Ha en bra kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag rekommenderar en bok som heter "Växa och upptäcka världen" (finns bl.a på CDON för ynka 39:-).Där står det allt om olika faser barnet går igenom.Grymt lärorikt och då förstår man även att det inte alltid beror på att barnet är hungrigt/trött/mätt o.s.v,utan det beror på en fas barnet går igenom.Läs den!Man blir faktiskt helt paff över hur mycket som stämmer just när barnet beter sig på ett annorlunda sätt vid en viss ålder =)

2010-11-23 @ 21:59:40
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: EVA

Vilka fina kläder gullstruten fått ! Det är bra att ha snällingar omkring sig...



***

KRAAAM MAMMA

2010-11-23 @ 22:24:10
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Louise

alltså skojar du? lillan har 74 nu och hon är inte ens 5 månader!! haha lillknubban

2010-11-23 @ 22:30:34
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Catarina

Jag har gett mitt ex av den boken till Marie.

Så du kan ju läsa lite när du är där. :)



Vi är i samma fas. Supermammig tjej som skriker så fort vi närmar oss spjälsängen.

Jag orkar inte ens försöka, hon får sova brevid mig - så får vi sova.

Å förresten så är det bara mysigt när maken är på jobbet (i Norge).

2010-11-23 @ 22:34:24
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Anna samuelsson

Låter lite som separationsångest, Leo hade en liten sån period där ett tag men det gick över. Men sånna faser kommer ju och går men jag håller med dig att det är mysigt och krävande på en och samma gång! Skönt att han är feberfri nu!!!

2010-11-23 @ 22:39:41
Postat av: Mia

Va skönt att han mår bra nu!



Mm.. jag har lite problem med min lillskrutt också. Han sover ju alltid i våran säng nu men det gör inte så mycket, det som är lite jobbigt är att jag måste ligga och hålla honom i handen för att han ska somna och ibland måste vi hålla hand hela natten. Fast det är ju lite mysigt också =)

2010-11-24 @ 11:22:12
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Sara

Varsegod! Det var så lite så! Svårt att låta bli att köpa när man ser så fina kläder till småpluppar! :)

Så skönt att han är feberfri!



Kraaaam!

2010-11-24 @ 17:17:04
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0