En god helg har det varit!

Neo har varit lite grinig på sista tiden, sovit dåligt, ätit dåligt..och haft JÄTTE-ont i munnen!!
Stackars liten...nu tycker jag han haft allt ont man ska ha..nu får det vara nog! :P



Vi har haft en underbar helg med en massa god mat men som vanligt går helgen alldeles för fort!

Imorrn blir det att lämna in bilen för service..jätte-kul med extra utgifter :/
Sen blir det mera prover denna vecka..och kanske nått mamma-bebis-fika..sen får vi se vars denna vecka tar oss :)

Nästa helg blir det då fest i alla fall! =)

Veckans mat:

(Inte så jätte-intressanta rätter)

Måndag: Palt (har massor i frysen :))
Tisdag: Köttbullar och makaroner
Onsdag: Kycklingwok och nudlar
Torsdag: Pizza

Helgen får vi se! Nått gott! =)

Måste ju även gratta alla pappor på fars-dag idag!!
Pappa, Jockes pappa: Christer, Rolle och såklart Jocke själv! =)

Nu återgår jag till soffan för mys med mina grabbar!

Kommentarer
Postat av: EVA

Så ni kör också pizza på torsdag...hihi !



***

KRAAAM MAMMA

2010-11-14 @ 18:50:33
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo :(

Hehe...jag tog det rätt lugnt i början annars hade jag nog inte orkat! :P

Stackars Neo, hoppas det går över snart!

Det är konstigt att helgerna går så otroligt fort, den hinner bara börja så är den över! :/

Ha en bra kväll ni med!

Kraaaam!

2010-11-15 @ 21:16:19
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0