Imorrn är det fredags-myyyys...

Torsdag idag och jag har hunnit med lunch med mamma och Edith, en sväng på ÖB och plocka ögonbryna på Vejm. Lill-grabben sov nästan hela tiden. Och Lina från jobbet är på besök och senare ska jag och Jocke bada Neo. :) Kolla in vad vi fick av Lina:

 

 

Tuuuuuusen tack, snälla Lina!!

 

Moster Liza köpte en body till Neo, som han har som pyjamas och den är underbart mjuk, så nu köpte jag 4 av samma modell i strl 68, klockers!! Han har börjat med strl 62 lite smått så..

 

 

Vi vägde oss imorse (jag stod före på vågen, höll i han sen och tog bort mina kilon) och om det stämmer så väger "lill"-killen 5,8 kg (!!!!!). Helt underbart att han äter så mkt, även om jag ammar nästan JÄMT :).

 

Inatt sov han först 3,5 timmar sen 1,5 i sträck hela natten..helt okej, jag är nöjd =) Han är ju världens goaste kille!

 

Nu ska jag ta helg och mina planer i helgen är som sagt:

 

Fredag: hälsa på Jockes jobb plus mormor Mildred. Kvällen: fotbollscup; HEJJA MSSK!!!


Lördag: stan på dagen..kvällen:?? Förmodligen film-mys =)

Söndag: TATUERING och middag i Jävre!

 

Jag får passa på att önska alla..

 

 

..en glad alla hjärtans-dag :) Glöm inte era älskade på söndag!!

 

Trevlig helg!!

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska sluta redan 10.30, så jag kommer att missa er! :(



Kraam!

2010-02-11 @ 17:25:52
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Jennie Lundgren

Ja, visst är dom :) Dina bodysar var juh jättefina också! :) KUL med barnkläder ;) Ha en trevlig helg! kram!

2010-02-11 @ 17:53:08
URL: http://jennielundgren.blogg.se/
Postat av: Lina

varrsågod cissi!!!

Kram lina

2010-02-11 @ 19:43:50
Postat av: EVA

Vad snygga kläder du fick av Lina ! Och kul att du hittade mer av nattbodysarna...hehe ! Man får inte glömma Ö&B...



Här blev det tomt och tyst då Carola och grabbsen åkte hem...men de kanske kommer hit på söndag också :)



Kolla in Ediths blogg...



***

KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-02-11 @ 19:50:16
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anna Samuelsson

Ojojoj vad han växer! Om det stämmer så väger han mer än vad Leo gör, vi vägde han i tisdags och han väger nu 5230g, han gick ju ner lite när vi åkte hem från BB sen så stod han stilla en vecka och hade en vecka då han inte gick upp så mycket så det är nog därför han inte väger mer än vad han gör nu. Men han följer sin kurva så fint och äter väldigt bra nu så inget att oroa sig över. Ha en mysig helg! Kramar från Anna och Leo

2010-02-11 @ 21:05:51
Postat av: Malla

Vilken superfin body med kossorna på, vet du vart den är ifrån?

/Malla

2010-02-11 @ 22:13:52
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Sara

Ska se om jag kan övertyga Johan i helgen, det är han som tycker att jag ska ha kvar det långa! ;)



Kraam!

2010-02-11 @ 22:32:49
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Jennie Lundgren

Tack :) Gillar fina träningskläder - de får mig att se duktigare ut än vad jag är ;)

2010-02-12 @ 09:13:57
URL: http://jennielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0