Världens finaste Neo

Igår efter jag lagt Neo och Jocke hade sällskap hemma av Johan drog jag med världens bästa Tomme och Kicki till en förfest på Djupviken..sjukt roligt hade vi! Det slank ner några öl, blev MYCKET surr och lite party-musik men sen då det var dags för utgång på området för alla, cyklade jag hem till mina favoritgrabbar!! Spontan-fester är oftast roligast! =)
Tack för att ni drog med mig!! =)

Har även blivit födelsedags-fika hos Ida och Peter och mycket mat på området i helgen. Vi hann även med bad i Öjebyns simhall och förfest hos Tomme och Kicki (nyktert) på fredagen och då åkte Kickis kamera fram:

(Var beredda på mååånga underbara kort av världens bästa Kicki)



Världens vackraste ögon!









ÅÅhh, söööööötast!!













Bus med morbror! :)



YEAH :)










Trött hos pappa!







Underbara kort visst? :)

Nu blir det hälsa på Farfar och Anna-Lisa och sen blir det en myyyyys-söndag!

Förresten: Jocke vann en stooor chokladkaka (2000g) och ett gulligt gosedjur till mig igår på PDOL =)



Han är bäst!! :)


Ha det bra!










Kommentarer
Postat av: Lotta

vilka fina bilder!

Och blev grymt avis på chokladen... :-D

2010-08-01 @ 15:39:15
Postat av: Sara

Vilka underbara bilder! :)

Näääe, vilken tur! :) Jag vinner aldrig nåt sånt! Jag måste alltid gå och dra i ett sånt där snöre så att jag ska få vinna något iaf! ;P



Kraaam!

2010-08-01 @ 16:08:00
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Han blir då visst bara sötare och sötare. Och smålik som morbror är han allt.. :)

Kram på er!

2010-08-01 @ 22:48:44
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Louise

superfina bilder!

2010-08-05 @ 11:46:37
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0