Party i magen!!

Måste bara berätta att jag vaknade imorse 04:30 av PARTY i magen. Hade jag inte varit på ultraljud har jag trott att jag hade 10 ungar där. Han måste ha boxats, sparkats och skallats samtidigt! Haha, helt crazy..och höll på till 05:30 då min väckare ringde =). Så jäkla coolt det var! =) Det såg ut precis som att jag hade 10 aliens som ploppade ut då jag tittade på magen!

Med lite sömnbrist blir det alltså en powernap innan BIOn !! Som jag längtat!

Imorrn blir det fest hos brorsan och Kicki, och på söndag blir det sista matchen för Jocke.

Åter igen: trevlig helg!! =)

Kommentarer
Postat av: EVA

Ja det är ju lill-Zlatan som bor därinne...hehe !



Vi fick tag i jeansleggins...fast inte av Carola utan på rea hos VeroModa för 99 kr/st...så Edith köpte två ljusa par...såklart !



Sen blev det svarta brallor och kallingar och en tröja till Wille på KappAhl och 2 vinställ på Åhlens och några mangaböcker...

Hårfärg och hudkräm på Kicks och anti-finnmedel på Apoteket och plast till laminatorn på ClasO...men det var så himla mycket folk så jag orkade inte på Kvantum...så jag åker in imorrnbitti och handlar mat istället !



Synd på bion men Rolle vet inte än om det blir jakt imorrnbitti...



Mys på så hörs vi säkert imorrn !

***

JÄTTEKRAAAM MAMMA !!!

2009-09-18 @ 18:24:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Mia

Hihi.. måste vara en häftig känsla! =)

2009-09-18 @ 19:17:01
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Kicki

Han tänkte väl vara lite schysst och låta morsan vakna till nå skojigare än väckarklockan ;)

Ses på Party nr 2 ikväll! :)

Kraaaam

2009-09-19 @ 13:20:04
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0