Fotboll, grymt god mat + härligt sällskap=en perfekt lördag!!

Har just kommit hem från en otroligt trevlig kväll hos mamma, Rolle och Edith. Mamma fyller, som sagt, år idag och vi fick go-middag: fläskfilé med hemmagjord potatissallad, bröd, tabboleh, halomi-ost och béarnaisesås. Och till efterrätt fick vi rulltårta med blåbär och typ glass/grädde. Grymt gott var det..som fasen, jag åt som en häst!! Vi som var där var: Jag, Mamma, Rolle, Edith, Tomme, Kicki, Göran(Rolles bror), Carola, Thomas, Wille, Kevin, Ronny och Anna.

Efter middagen åkte Sverige-tröjorna på för mig och brorsan och fotbollen var igång. Och ni som såg matchen vet hur tråkig den var men som avslutades underbart!!! Tack för det, Zlatan!


Han vet hur man gör! =)

Lill-grabben sparkade som en tok under fotbolls-matchen och mamma, Kicki och Rolle hann känna =) Skit-mysigt!

Tusen tack, familjen, för en underbar kväll!

Igår var det fredag och lillasyster Edith kom till oss för en myskväll med film, godis och mys. Hon stannade till idag för att sen följa oss till Jävre. Men först var det fotboll: MSSK-Lira: 1-1...tyvärr vann dom inte, men än är det inte kört så Jocke drog vidare på lag-fest direkt efter matchen då vi drog till Jävre.

Imorgon-kväll blir det pilates på Korpen med Madz, Tina och kanske Kicki..(??) kl 18 och efter det blir det en efterlängtad film på bio:


Blir spännande!

Nä, nu ska jag gå och ta hand om min sambo som mår lite sådär...redan bakis??;) ;) Ha det bra och natti natti!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tjaa! Och Tack själv för igår :)

Jag på Pilates? Hmmmm.... Vi får väl se men jag lämnar inte något löfte ;)

Ses på bion om inte tidigare!

Kraaaam:)

2009-09-06 @ 13:49:41
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA

Tack själv för igår ! Hur trevligt som helst...

Snart ska jag börja med ett midsomer maraton...hehe...fast inte ikväll .D !



Hörs imorrn !

***

KRAAAM MAMMA

2009-09-06 @ 20:54:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0