Härliga söndag...

Då var det söndag då! Helgen har gått grymt fort, igår var ju svärföräldrarna här och vi såg hockey. Luleå vann och det var en ruggigt rolig match att se, så allt var skoj! =)

Idag har vi varit en snabbis på stan och sen drog vi till Åbyn för att hälsa på Jockes söta mormor. Det är då världens gulligaste tant, bara så ni vet! =)

Sen drog vi vidare för middag hos Jockes föräldrar, svärmor fyller år på onsdag men vi firade henne idag. Fick jätte god mexikansk middag, vet inte vad den heter, men jag önskar den alltid då vi är där! =) Det är rostbiff och grönsaker med taco-chips och potatishalvor, super gott. Och sen hallon/blåbärspaj med vaniljsås! Tusen tack, för den goda maten! =)

Sen hann vi förbi Jävre och visade upp bilen för familjen och nu blir det fortsatt söndags-mys. Var förbi hemmakväll och köpte:



&



Nu ska jag börja samla på alla. Älskar ju verkligen CSI och har sett alla säsonger två varv tidigare (!) men nu ska jag tvinga Jocke att se dom =)

Ha en underbar söndag och början på veckan. Och nu ni...nu är det bara 3 arbetsdagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: EVA

CSI för HELA slanten...hihi !

Kikar förbi och käkar imorrn...



***

KRAAAM MAMMA

2009-10-25 @ 22:28:40
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Siri

CSI var bäst i början tycker jag. För mig är det Grey´s Anatomi som gäller :)

2009-10-26 @ 12:54:05
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: elin

Hej!

Hur tusan kan du ha fått beviljad havandeskapspenning när du jobbar på cafe?=9

Dom har blivit sjukt hårda på det nu, alla jag känner har blivit nekade om dom inte jobbat inom vården. Dom går ju nästan bara på om man gör lyft över 25 kg=)

Blev bara så himla nyfiken!

kram

2009-10-26 @ 13:46:03
URL: http://elinholmstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Till Elin: gick inte att skriva kommentar på din blogg, hoppas du läser detta: Jag gissar att du inte varit på Röda Lyktan =). Det är nästan restaurang, mkt lyft och sjuuukt stressigt. Det är mest för stressen jag har fått havandeskapspenning. Är aldrig en lugn stund på mitt jobb. Hoppas du fått det svar du ville =) Kram på dig!

2009-10-26 @ 15:17:38
Postat av: Kicki

En söndag blir inte mycket bättre!! :)

Å den där rostbiffen med tacochips lät ju INTE dålig! Muuuuums! :)

Kraaam på dig tjockis ;)

2009-10-26 @ 15:47:55
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0