Fullt ös idag!

BESIKTNINGEN GICK IGENOM!! =) JIPPI!! Oj vilken lättnad! Nu är vi på jakt efter en ny bil och kollar runt på Volvo V40, så är det någon som har en sån hör gärna av er =)

Sen efter det glada beskedet for jag vidare till tandläkaren, gick perfekt där också. Fick inte röntga mig pga graviditeten, så jag måste tillbaka i Januari, men hon tyckte jag hade jätte fina tänder. Fick fortsätta med den billigaste varianten på abonnemanget och hade två bonus-checkar så nu får jag gå till tandläkaren i 1 1/2 år för 120 kr =) Snacka om billigt! =)


Efter det blev det lunch med mamma på Pit-Stop i Öjebyn, har aldrig varit där förr så det passade perfekt!

Och sist men inte minst: barnmorskan! Kollade blodtryck och tog blod och allt verkade bra. Måste dock tillbaka dit nästa vecka för magen har inte växt så mkt sen sist. Men hon trodde det berodde på att lill-skrutten rör sig så otroligt mkt att det just idag inte märktes något. Och som min mamma sa, stressen! Kanske är dags att börja lugna ner sig ordentligt nu...Måste sätta min kropp och lill-skruttis kropp i första hand och allt annat sen! Jobbar bara tre och en halv vecka till sen får jag vila upp mig ordentligt, ska bli otroligt välbehövligt!

Idag är det även dags för styrkemix på Korpen. Kommer nog inte träna så jätte länge till utan satsa mer på promenader, men idag kör vi! =)


På onsdag är det dags för våran första föräldra-kurs som är Förlossning! Emma och Dennis ska också dit, ska bli riktigt skoj att få gå på en sån, speciellt med dom! =)

Ha en fortsatt bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Härligt att allt gått bra!! :) Och lycka till med billetandet :)



Jag börjar bli gode sugen på att träna faktiskt, men är fortfarande sjuuukt slö efter sommaruppehållet :P Jag kanske tar mig ut på nån prommis som uppvärmning i alla fall!



Kraaaam

2009-10-05 @ 15:09:10
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA

Ja det är VERKLIGEN dags att tagga ner lite...på alla sätt gumman ! Vila och vila och vila...



***

KRAAAM MAMMA

2009-10-05 @ 15:19:51
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anna S

Vi ska också på förlossnings föreläsningen på onsdag! Det är bara den och föräldraskap som vi har kvar att gå på, de andra har vi varit på för vi passade på då det passade in med sambons jobb schema.Så då ses vi där!



Ska själv till barnmorskan imorgon och jag gruvar mig för nålen! Men resten är ju bara en ren fröjd.



Ha de bra!



/Anna S

2009-10-05 @ 16:12:28
Postat av: Åsa

Vi har en v40 ståendes i svärfars garage i blåsmark. =)

2009-10-05 @ 16:20:58
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det är en vinröd -97:a. Automat.

http://ostor.blogg.se/2008/october/min-fina-volvo-v40.html#comment står där att jag ska ha 37000 men då var den egentligen inte i behov av att säljas. Det är den iofs inte nu heller men jag tänkte väl få 23000 för den.

2009-10-05 @ 21:24:52
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Madde

Men vem ska då ta en plats och fixa alla hantlar och grejer till mig? =P Men allvarligt, kommer att sakna dig jättemycket på korpen!! Jag är på på promenad varenda dag utom mån och ons!!;) Kraam

2009-10-05 @ 22:18:12
Postat av: katrin

Jag har ju en v40! Fast jag ska nog inte sälja den, inte än iaf... Men det jag skulle säga var att jag är supernöjd med min! Har inte varit många problem med den!

2009-10-05 @ 23:34:18
Postat av: kate

Jag har ju en v40! Fast jag ska nog inte sälja den, inte än iaf... Men det jag skulle säga var att jag är supernöjd med min! Har inte varit många problem med den! :)

Ha de så bra! O Cissi!! ta det lugnt!!

2009-10-05 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0