Milan-Lazio eller köttsoppa??

GRATTIS PAPPA OCH ROLLE PÅ FARS-DAG IDAG!!! Hoppas alla pappor får en underbar dag! =)

Igår for jag och Tomme till Jävre för fars-dags-middag. Kicki var på 50 årig-bröllopsfest och Jocke var hängig. Där var även Carola, Thomas, Wille och Kevin och lite senare kom även Ronny och Anna. Väldigt trevligt som vanligt! =) Det bjöds på super god fläskfilé med ananas och fetaost-potatis med sallad. Efterrätt blev chokladmousse...mums!! Tusen tack för en super trevlig kväll! =)

Idag vaknade jag upp och det är alldeles vitt ute, grymt vackert! =)

Planerna idag vet jag inte riktigt, beror på hur Jocke mår. Mår han bra blir det köttsoppa i Källbomark och mår han sämre blir det inte mkt, men då får vi se:



Milan-Lazio..eller Tomme-Jocke! =) 15:00, kanal 9!

Veckan ser också rätt lugn ut, ska städa imorrn är det tänkt, tisdag ville cheferna att jag skulle komma och käka lunch med dom och onsdag är det barnmorskan och mammagrupps-träff. =) Sen är det inget planerat!

Veckans matschema
ser ut så här:

Måndag - Biffstroganoff med ris
Tisdag - Fiskpinnar med hemmagjort mos
Onsdag - Kyckling-tacos
Torsdag - Pastasallad med vitlöksbröd
Fredag - Hemmagjorda hamburgare
Lördag/söndag - ???

Nä, nu ska jag kolla upp hur min sambo mår! =) Ha en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Vad tråkigt att karln din är hängig, förkylning eller? Johan var ganska förkyld för två veckor sen men ingen feber så de var ju skönt. Ska till barnmorskan imorgon jag så de ska bli spännande! Vi ses på onsdag!

Kram

2009-11-08 @ 14:17:32
Postat av: Anonym

Anna: åh, vad kul, jag ska till barnmorskan på onsdag innann vi träffas! =) Jocke har varit förkyld, lite feber men mest ont i huvudet..men på g att bli bra så..vi ses! Lycka till imorrn, kraam!=)

2009-11-08 @ 17:38:22
Postat av: Kicki

Jaa min favoritbild är ju helt klart den där hon ser så skeptisk ut, haha :P

Kraaam

2009-11-08 @ 18:00:50
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA

Såg matchen och zappade lite mellan hockeyn och den, men hockeymatchen var ju ABSOLUT INGET att se...suck



Har en liten idé till inbj.korten....tar det på telefon sen idag...



***

KRAAAM MAMMA



.

2009-11-09 @ 07:47:27
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0