Sista lördagen innan semestern!!

Nu har jag jobbat klart den sista lördagen innan semestern...Nej, jag har inte semester än, men nästa lördag som jag skulle ha jobbat är röd (nationaldagen) och veckan därpå åker jag, Kicki, Madde, Jotta och Kattan till SPANIEN!!!



Sen då jag kommer hem väntar en 4 veckors semester =) Oj så jäkla härligt!! Den behöver jag!

Igår vart det inte så mkt gjort...vi hade kaos på jobbet, hur mkt folk som helst, så jag var ganska slut då jag kom hem. Vi lagade spaghetti och köttfärssås och for sen iväg och tittade då en massa polare spelade öl-brännboll! Det var rätt kul att se! =) Ölen gör dom inte proffs precis ;)

Idag har det också varit jobb, men inte lika mkt som igår, det var skönt! Och nu är jag ledig imorrn =)

Vi ska snart dra iväg mot Källbomark och käka middag. Sen kanske det blir att titta förbi Madde som tydligen har fest. Konstigt, jag trodde jag skulle sakna fest och alkohol mer, men inte för fem öre!! Är ju för världens bästa anledning så det är hur lätt som helst! Det enda kanske vore en kall öl till riktigt gott grillat, eller utomlands, men då sa min kära mamma: "Det finns ju alkoholfri öl". Inte illa, det måste man ju nästan unna sig...ialla fall i Spanien! Men festandet får vänta...lääänge...och utan problem! =) Tur man inte måste sluta med ostkrokar...det kunde sluta illa...rehab..oj oj oj...

Ha en underbar lördag! Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

SHIT är det SÅ snart!!! :P Jag tror jag snor den där bilden till min nedräknare :)



Skönt att du inte saknar det så mycket. Man kan ju faktiskt ha svinkul utan också!! :) Kanske ses ikväll om ni tar er dit =)



Kraaam

2009-05-23 @ 16:53:13
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA

Här har det snickrats och nu målas det...ifall att du vet imorrn...om det nu blir så är det ju fint om det inte ser förjäkligt ut här...hihi !

Men maken får höra imorrn på dan...



Hoppas ni fick gomat i Källis...för det fick vi i Bullerviken! Jag lovar...lammstek och grönsaker och potatisknyten och sallad och ostar och druvor och tapas och...mmm



Och jag berättade för dem om magen...:D !



***

KRAAAM MAMMA

2009-05-24 @ 13:06:32
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0