Idag skålar vi....

                                                                                                                                            
för mamma som fick bra resultat på skellettscinten!!!!!Jippi!! Idag är Mammas dag!! =)

Har precis kommit hem från en lååång promenad med Madde. Härligt att få surra och samtidigt få motion; tack Madde, det gör vi om snart!!

Om ni inte har märkt det så älskar jag OLW:s ostkrokar (nähä), men det är ju speciella påsar som gäller; det är inte bara jag som är knäpp, fråga brorsan! Och nu har ju dom "gamla" påsarna försvunnit och nu finns det bara "Now even cheezier"....bullshit enligt mig, men det är bara gilla läget och jag har nästan vant mig vid dom. Men igår kom Jocke hem från ICA och träffat på mina härliga vänner Emma & Dennis (som också vet hur mkt jag älskar ostkrokar). Emma hade hittat en samling "gamla" ostkrokar och visade Jocke, som köpte hem en påse till mig!!!! Hur lycklig blev jag!!! Tack Emma och tack Jocke!!! Den väntar i skafferiet till fredag =) Här är beviset:

                                                                                                     

Tänk vad glad man kan bli över en ostkrokspåse..helt underbart!!

Nu ska jag slöa framför tv:n med äpple och O´boy, ha en fortsatt trevlig torsdagskväll!

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: EVA

TACK GUMMAN !

Förhoppningsvis så hinner jag in imorrn och köpa en flaska...annars får det bli på lördag !



Och du och ostkrokar...hihi !



Kolla mailen får du se om nåt duger...speciellt en...kvack kvack !



***

KRAAAM !!!

2009-05-07 @ 20:29:38
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Åhåå vilket kap! :) Vart hittades dom? Kanske måste tipsa storÖhman också :) Kraam på dig

2009-05-07 @ 20:42:54
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Em

svar: haha det förstår jag att du inte är ;) hehe men du kan ju till spanien! fast det ska ju vi med i och för sig :D hihi

2009-05-07 @ 22:46:54
URL: http://empiiii.blogg.se/ontheroad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0