Morden i Midsomer...

Nu har det ju varit underbart väder sen vi kom hem från Spanien, och det är ju helt otroligt, men jag har inte städat sen dess heller pga av detta väder. Inte vill man vara inne då man kan sola!! Men nu fick det bli av och det behövdes verkligen...har dammtorkat, dammsugit, skurat och rengjort hela badrummet..puh!! Jag är nästan förvånad att jag har lyckas hålla mig från städningen för jag är en liten Monica (från VÄNNER) i vanliga fall men nu gick det inte längre =) Och nu mår jag bra ;) ;) ;)

Idag ringde brorsan och frågade om vi skulle med och käka på Golden Dragon med han och Kicki, och självklart ville vi det. Älskar maten där och idag fick det bli Laxplanka för mig och Kicki, Tomme tog anka och Jocke körde på sin vanliga pepparstek. Mkt gott =)

Sen många år tillbaka, då jag bodde hemma, började jag och mamma att se Morden i Midsomer. Vi fastnade direkt och såg alltid detta tillsammans. Sen jag flyttade hemifrån fortsatte denna tradition och jag älskar denna serie. Hade det inte varit för mamma hade jag aldrig sett den, för den verkar ju lite tråkig, men nu vägrar jag missa ett avsnitt. Förra tisdagen stack jag hem till Jävre och såg detta med mamma och Edith och satt och log hela tiden...nostalgi.. =) Och nu mina damer och herrar är det tisdag och dags igen:



Ha det bra, kraaam =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0