Tatueringar

Många har frågat om jag inte kan lägga upp mina tatueringar, och visst kan jag det:


Världens suddigaste bild men här det senaste tatueringen: Stewie från Family Guy på min fot =) Rolles verk!


Min rygg, både Sanna från Left Hand och Rolle har jobbat på denna =) Från detta år. Draken på skulderbladet är 8 år gammal, gjord av Fredde på Left Hand och det var min första tatuering.

Min andra tatuering gjord av Peppe från Left Hand, 7 år gammal. Sitter på benet.

Denna sitter på magen och är gjord av Fredde på Left Hand. Betyder "Efter regn kommer solsken" med ett rosa band, denna tatuering är till min kära mamma =). Kommer inte ihåg exakt när jag gjorde den, var några år sedan.

Jag håller nu på att tänka ut mitt nästa projekt, men det blir efter att grabben är född =) Rolle ska få göra alla mina framöver; då vet du, Rolle! Men mer än så säger jag inte, det får ni se då! =)

Söndag idag och jag är helt slut...min kropp är jätte trött och jag/vi har slöat hela dagen. Ska försöka ta oss iväg till affären och handla lite käk.

Igår var vi hos Tomme och Kicki, åt pizza, godis och såg fotboll hela kvällen. Lämnar resultaten osagda, gissa varför... Men förutom det så var en jätte trevlig kväll som vanligt, tusen tack, Tomme och Kicki!!

Ha en bra söndag mina vänner =)

Kommentarer
Postat av: EVA

Hehe ! Snacka om tatueringsgift...

Min fot har inte hunnit läka och jag grubblar på nästa...har ju ett ben till och en arm jag kan använda också...



Nu är ateljen "ny" igen och maken nöjd...ska fota och lägga ut !



***

K r a a a M ! ! !



2009-08-30 @ 18:17:19
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj vad många tatueringar du har! Vad snygg den stora på ryggen är!! Måste ha tagit ett x antal timmar..? Själv har jag 3 små, svårt att sluta när man väl börjat.. Har Lisas namn på nedre delen av benet, så har sagt om det ska bli nån mer tattoo så ska det vara namnet på ett ev. andra barn:)



Kramkram

2009-08-30 @ 19:38:53
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo de var jätteskönt, hur går det med magtatueringen nu föresten? blir den stooor? =) kram

2009-08-31 @ 10:42:01
URL: http://beemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0