Mammaledigheten går mot sitt slut..

Sådär! 
Två veckor small bara till och nu är inskolningen över.. 
Allt har gått jättebra. Iza är ledsen då jag lämnar henne men går tydligen över direkt jag gått. Är väl inte jättekul då hon gråter men känns ändå bra att hon trivs där under tiden hon inte ser mig. :P 
Neo trivs ju redan hur bra som helst, men ska bli intressant se hur han tycker att vara där långa dagar.. Usch usch.. Känns otroligt hemskt att lämna dom så många timmar. Jag vill ju vara med dom hela tiden. Inte lämna bort dom.. Men verkligheten är att man måste jobba så det är bara ta tag i det. Kommer säkert bli jättebra då man kommer in i det. :) 

Har då fått ett bra schema och hoppas det fortsätter så. :P 
Jobbet mitt är ju sinne kul så det känns bra. Tänk om man skulle lämna ungarna på dagis till ett arbete man hatade.. Usch! Nä, nog har jag tur alltid. :)) 

Bra jobb och bra dagis! Mer än så kan man inte önska sig. 


Mysungar!! 💖

Igår var jag, brorsan, syrran och moster Liza hos mormor och morfar på kräftskiva. 

Alltså så underbart att få sitta en kväll med dessa och bara surra. Helt underbart! ❤️

Och imorrn är en jobbig dag.. Eller jobbig och jobbiga. Alla dagar är jobbiga, vissa mer eller mindre.. Men imorrn skulle mamma blivit 53 år.. Ingen ålder ens. :/ 
MEN mamma älskade fira födelsedagen och vi tänker fortsätta göra det ändå. Vi ska ut och käka och sen tänker jag då dricka en sangria för henne imorrn! Punkt! 
Lär förmodligen gråta som så många andra dagar, och sakna henne extra.. Men jag ska tänka positiva tankar som att hon garanterat sitter med Siggan, Mimmi, Micke, Nelly och många andra roliga typer, dricker champagne och firar. ❤️
Japp, det ska jag tänka! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0