Fredag

Snart kommer man väl ändå in i jobbar-livet va? 
Just nu är det vakna, lämna på dagis, jobba 9 timmar, hämta på dagis, underhålla trötta och hungriga barn tills maten är klar, käka, leka lite, söva barn, göra lite sysslor om det behövs och sen däcka mellan 21-22 :P 

Men snart så är man väl inne i detta så man orkar göra något annat också någongång. ;) 


Sådär trötta barn hade jag efter jobbet iförrgår! ❤️ 

Imorrn jobbar jag också sen ska äntligen jag och Petra ha våran vinkväll som vi pratat om i princip sen mamma dog.. 
Hon ska komma hit och styra upp käk. Blir förmodligen nå fantastiskt gott!! 
Jag ska styra upp efterrätt :)) 

Nä, ska chilla med mina grabbar nu! 
Trevlig helg! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0