❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

VÄRLDENS BÄSTA!!! 
💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Skryter över min generösa, omtänksamma och romantiska Jocke nu. Men han är så jäkla underbar!! 

Förra veckan överraskade han mig med Glitters julkalender. 😀😀😀😀

Och idag fick jag värsta snyggaste smycken av honom! 
Helt galet lyxigt!! 




❤️❤️❤️❤️
Jag vet hur bra jag har det.. Tro mig, jag är tacksam varje dag! :D 

❤️❤️❤️


Och imorrn ska jag ut och käka med bästa Kicki. 🍺🍴🍷👌🏼
Härliga tider! :))) 



Tatuerade mig igår också. Fyllde i rosorna mina. Blev superbra! 
Nu ska bara Iza upp snart och sen nån blomma till sen kanske man är klar! ;) 

Nä, nu ska jag gå och njuta av dagen.. ❤️
Som avslutas med tacos och en öl med Jocke! 👍🏼🍺😋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0