Personalchef 🖐🏼✌🏼️

Efter 10 år på Röda Lyktan avancerar jag äntligen. 😉
Nu är jag inte bara cafébiträde utan även personalchef! 
🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Känns otroligt kul samtidigt som det kommer kräva en hel del annat hårt jobb och känns spännande och lite nervöst. Men på ett grymt bra sätt! :D 
Skrev ut detta på Instagram och Facebook och blev enormt rörd av alla som skrev så fint till mig.. 

Då det blev klart sprutade tårarna av lycka och av sorg att inte min mamma får ta del av detta. Men jag vet att hon varit stolt över mig. :) 
Och igår skålade vi i mammas champagneglas och drack hennes favoritchampagne; Gula änkan :)) 

🍾❤️🍾

Idag har vi bara tagit det lugnt och myst på.
Lördag och söndag väntar jobb och tror det blir massor folk så bara chilla och ladda. :)) 

Trevlig helg mina vänner! ❤️😘

Kommentarer
Postat av: Sara

Stort grattis till personalchefs-jobbet! Det kommer att passa dig kanon! :)

2015-12-21 @ 19:23:30
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0