Förkylda :(

Jag och Neo har blivit rejält förkylda! Jag som varit gode kaxigt som klarat mig sista tre gångerna resten av familjen legat i något. Men nu åkte jag dit. Snorig, tung i huvudet, ont i halsen.. Bläää! Neo är då lika glad som vanligt men hostar massor och snorar hela tiden. 
Iza är liiiite snorig och hoppas det stannar där. Hon tjorvar nog mkt om nätterna nu, pga tänderna, så en förkylning skulle inte hjälpa. :P 
Bara rida ut detta! 
😷

Bakade hönökakor i söndags; 


Blev himla gott!! 
Väldigt snabbt gjort förutom jästiden. 

Sen gjorde Neo kvällsfika igår; Splinters enkla pizza: 


Blev en hit! 
🍕👍🍕

Och såhär ville han se ut då han hjälpte mig baka kakor:


🎅😂👍

Köpte en grymt bra grej igår på Clas Ohlson: 


Vatten/safttillbringare med is i mitten och tapp! Rymmer mkt vätska: 3,7 liter. Grymt bra för alla utflykter i sommar! :))

Nä, ska se om barnen vill ha nå frukost nu. Neo har ju påsklov i veckan så vi ska mysa och chilla hela lovet. :D 

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0