Middagsbjudning

Lördagen började med ett besök i lekparken på Neos dagis. Men innan vi hann dit så backade jag över hans sparkcykel. Slutade i tårar och att "mamma är en klant!" :P 
Ut på internet och beställde en ny. Jag tror att han kommer blir överlycklig och gilla denna ännu mer: 



Turtles-sparkcykel! :) 
Vi skulle ju snåla denna månad men man får stå sitt kast då man lyckas backa över saker. :D 

Jocke var ju på match, som dom tyvärr förlorade, i Arvidsjaur och borta hela dagen. :(

Då vi kom hem blev det att förbereda en trerätters-middag för mina snälla svärföräldrar. 
Gick riktigt bra trots mina busiga barn, fick springa mellan lite och kolla dom men hann allt jag skulle. :P 

Blev riktigt gott och precis som jag ville. Kul att få göra något gott någongång och skämma bort Anneli och Christer för en gång skull. Brukar jämt vara tvärtom :P 

Förrätt: Mormors rissallad med kallrökt lax


Varmrätt: 
Helstekt oxfilé med delikatesspotatis, grönpepparsås och sallad. 

Efterrätt: Hallon/blåbär med kesella och vaniljsås toppat med digestivekex och havreflarn. 



Tog bara kort på efterrätten & snodde Annelis bild på förrätten. 
Varmrätten blev det inge kort på, var nog för hungrig. ;) 
VÄLDIGT trevlig kväll! 
💜

Iza bestämde sig för att vakna 04:30 imorse så jag ska nog lägga mig då Jocke kliver upp. Trött och ont i huvudet.. :(( 
Sen ska far och son dra iväg på Luleå-hockey. 
Och köpa hem popcorn till mamman! :) 

Ha en bra söndag mina vänner! 




Kommentarer
Postat av: Kicki

Wow vilken grym sparkcykel!! :)
Och maten såg sjukt god ut :)
Kraaaaam

2014-09-07 @ 11:01:04
URL: http://kickiohman.wordpress.com
Postat av: Sara

Tack! ❤️
Vilken häftig sparkcykel! Och du verkar grym på att laga mat! Och baka med för den delen! :)
Kraaaam!

2014-09-07 @ 13:29:49
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0