Mamma-dotter-mys i helgen 💞

Idag blev Neo hÀmtat av sin farmor för att spendera helgen i KÀllbomark. Han har lÀngtat heeeeela dagen och bara gÄtt och tittat i alla fönster. :D 
Han Àr sÄ jÀkla go den dÀr ungen alltsÄ! Alla hans underbara kommentarer och all hans kÀrlek. Kommer sakna hans bus i helgen. MEN han Àr sÄ vÀrd att fÄ bli bortskÀmd och fÄ sova utan att bli vÀckt av en glad, morgonpigg liten surrhumla. :D 
 
Jocke ska till SkellefteÄ i helgen sÄ det blir bara jag och Iza hela dagen/kvÀllen imorrn. Har aldrig hÀnt!!!
Ska ta en lÄng promenad och sen blir det middag hos mormor och morfar i stan. Gott lÀr det bli! :D
 
LÀr sÀkert poppa en massa popcorn i helgen dÄ den Àntligen kommit: 
 
ÄLSKAR DEN!!! :D 
Och den gör grymt goda popcorn!!!
 
Sen har min nya iPhone 6 kommit. Helt suverÀn telefon. BestÀllde genom Johan och fick dessutom tvÄ gratismÄnader, helt galet bra!!! Skulle bli ungefÀr samma mÄnadskostnad sen ocksÄ som tidigare fast med denna nya, vÀldigt bra!! :D Har tur som har snÀlla kompisar! :D 
 
Har varit vÀldigt ledsen och trött pÄ sistone. TÀnkt mkt pÄ mamma och dÀrför inte somnat i tid pÄ kvÀllarna. Dessutom sÄ har Iza vaknat mellan 04-05 ett tag sÄ jag har varit gode sliten. IgÄr skulle jag kliva upp med Iza men dÄ sÀger Jocke: "Jag tar henne! Jag har tagit ledigt hela dagen sÄ du ska fÄ sova ut och vila hela dagen!" 
Tror ni jag blev nĂ„ glad! Börja nĂ€stan grĂ„ta. Sov inte sĂ„ lĂ€nge men vilade hela dagen och det var sĂ„ skönt. Han Ă€r helt suverĂ€n min snygga sambo. Han ser allt och Ă€r verkligen sĂ„ snĂ€ll. Jag Ă€r sĂ„ glad att ha han i mitt liv. ❀❀❀
 
NÀ, slÀnga sig i soffan med popcorn kÀnns som rÀtt just nu! 
Trevlig helg! 
:D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tur du har finaste Jocke som ser till att du fĂ„r vila upp dig! 💜 FörstĂ„r att det inte Ă€r lĂ€tt att sova alltid. Och Iza hjĂ€lper ju förstĂ„s inte till ;)
Hoppas vi kan tajma in nÄn kvÀll snart ocksÄ :) Det Àr alldeles för sÀllan!
Kraaaaaaam

2014-10-04 @ 12:02:46
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0