Veckan som gått


Veckan började med förkylda barn och Neo fick stanna hemma från dagis och följa på besiktning! 
Gick inte igenom pga handbromsen men ska fixa den till veckan förhoppningsvis. 
Är verkligen skit-tråkigt då julklappspengarna går till sånt istället.. :(( 


Sen på tisdagen träffade jag underbara Madde på Thai Garden för middag och surr :)) Trots att vi typ aldrig träffats så var det som att vi känt varandra i flera år. Jätte-fin tjej som jag hoppas får träffa fler ggr! :D 

Bakat tre snittar denna vecka också: 
Kolasnittar, sega daimsnittar och sega dumlesnittar:


Ute har vi varit:


Sen vill jag skicka ett STORT GRATTIS  till Emma, Dennis, Billy och Alma som har fått sina nya söta familjemedlem! :)) 
👶👶👶👶👶👶
❤️En liten flicka ❤️

Med det säger jag trevlig helg!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga ut receptet på dina kolasnittar?

2014-11-15 @ 17:40:34
Postat av: Anonym

Svar till anonym; Leilas kolasnittar är det :)) och dom andra är från Jennys matblogg :))

2014-11-15 @ 19:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0