Måndag

Helgerna går ju fort som vanligt :) 

Fredag fick jag först ett jätte-fint armband av min underbart snälla sambo:



Han tyckte jag skulle ha något nytt till Great Gig som vi ska på om två veckor. 
Han skämmer bort mig! 
Alltid lika underbar!! :D ❤️

På kvällen kom världens bästa Kicki hit på öl/vin-kväll. Grymt kul som vanligt! :))

Sovmorgon på lördag sen hade vi en lugn dag.
Gjorde hamburgare och myste med barnen hela dagen. 

Söndag, igår, var det fars dag. Jocke fick sovmorgon och sen bakade vi kärleks-muffins till han. Skulle göra kärleksmums med hade inte nog med ingredienser så det blev muffins. :)) 
Lite frukost på sängen och något paket. 


Efter lunchen drog vi till Jävre för att ge Rolle en kram. Alla syskonen samlade och det är så roligt då. Känns tomt utan mamma men känns som att hon är med eller åtminstone ler någonstans då vi är samlade alla. ❤️

Vi skulle även krama om svärfar men Neo hade så sjukt kul med sina kusiner och ville inte fara någonstans så vi blev kvar för länge och tiden drog iväg. Men vi ska dit någondag i veckan istället! :)) 

Idag är det måndag! 
Städning, tvättning och veckohandling står på schemat. 
Ska ut och rasta barnen också ;)) 

✨Ha en bra måndag! ✨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0