Lejontämjaren och fräscht hår! :))

I onsdags kom min snälla svärmor och passade Iza (Neo var på dagis) medan jag var hos frissan.
Slingade utväxten och klippte av en bra bit som inte syns på bilden men då det är lockigt syns det! :D 

Grymt lyxigt!! :D 

Läste ut denna UNDERBARA bok igår: 

Tog bara tre kvällar! 
Jag läste 200 sidor igår, var så spännande att jag inte kunde lägga ifrån mig den. 
Hade behövt sova istället men det var så värt det för den var SÅÅÅ BRA!!! 
Längtar redan efter bok nr. 10 :P


Sen har Neo fått vara hemma från dagis torsdag, mest för att han ville det. Han var lite trött och mysig och valde själv. :)) Älskar den lyxen, bara passa på innan jag börjar jobba igen då han tyvärr inte kan välja. 

 Så igår var vi ute och bakade lite. 



Sen passade gammelmormor och gammelmorfar barnen medan jag var på gyn. 

Idag är det fredag och jag hoppas att barnen (och vi) ska hålla sig friska för imorrn är det firmafest på Great Gig. Neo och Iza ska sova i Källbomark och vi ska få ha roligt. :D 

Första gången Iza sover borta. :)) 
Vi har ju varit borta från henne två nätter men då sov hon ändå hemma så nu är det premiär. :) 

Men jag har inte tagit ut något i förskott, man vet aldrig med dessa barn! ;) 

Trevlig helg!! 
❤️❤️❤️



Kommentarer
Postat av: Kicki

Sååååå värd lite lyx och jäkligt snyggt blev det! :))
Kraaaaaam <3

2014-11-21 @ 17:03:25
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0