Great Gig

Klockan är 07:40 och jag har redan tvättat, dammtorkat, tagit båda badrummen, rensat båda avloppen, rengjort tvättmaskinen, tagit ugnen lite snabbt, rensat kylen, frysen och dammtorkat lampan! Puh!! :D 
Är man uppe 04:30 så hinner man en del. Är så jäkla skönt att göra bort allt på morgonen så har man bara dagen till mys och lek.

 Vi ska handla idag sen blir det att vara ute. :)) 

I lördags lämnade vi barnen hos sin snälla farmor och farfar för att sova där till söndag. 
Vi drog på firmafest på Great Gig. :D 



Såååå jäkla kul vi hade. Musiken suverän & sällskapet suveränt! Maten var dock värdelös men det gjorde inte så mkt då allt annat var grymt! :)) 

Alldeles för kul för jag sov INTE bra och spydde hela morgonen. Men som man bäddar får man ligga ;) 
Lätt värt det ändå! :)) 

Att få vara jag och Jocke utan barn någongång är så roligt, man behöver lite tid för varandra. ❤️

Men nog saknade jag ungarna och mådde gode gott då dom var hemma igen. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0