Första advent

Julpyntet kom upp idag..med väldigt blandade känslor. Jag har grinat och skrattat och grinat lite till. Saknaden av mamma kryper fram varje dag men vissa dagar är jobbigare än andra. Känner mig enormt berövad på julen utan mamma. Men för barnens skull och   Jockes skull så ska jag göra denna julen mysig ändå. 

Och nu då jag tittar mig omkring är det ju väldigt mysigt.. 
Jocke har köpt lite nytt till huset och satt upp det mesta. 
Grymt skönt att han alltid finns! ❤️

Min underbara moster Liza och Tomas kom förbi idag. Liza hade med sig en enormt vacker present: 


En "mamma-ängel" som hon GJORT alldeles själv. 
Helt otroligt vacker.. 
Älskar den! 
❤️👼❤️

Sen kom mina fina svärföräldrar och drog med oss på skyltsöndag. Super-mysigt och precis vad jag behövde. :) 

Nu ska vi tända ljus, äta godis och se Sons of Anarchy. 

🌟 Ha en fin första advent! 🌟
⭐️




Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilken underbar mamma-ängel. Jätte fin.
Saknaden efter en mamma hoppar sannerligen mellan stor ---> störe ---> störst. Men ett är säkert, hon är med dig på något vis hela tiden!!!

2014-12-02 @ 19:42:47
URL: http://malinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0