En-barnsföräldrar en helg! :)

Neo har flytt till Källbomark denna helg. Lycklig som tusan var han! :)) 

Igår var vi tre på stan och hittade byxor åt Neo! Han har hål i alla så det var dags för några nya! :P 

Även jag fyndade! Först en morsdag-present: 


:)) 

Sen var vi såklart till Gunnevi på Qin och jag skulle kunnat köpa allt jag såg där!!!  
Men Jocke fick bestämma över ett plagg som blev en super-fin tight klänning: 


Ska bara fixa bort lite daller så den sitter finare! :P :P 


Köpte även den sköna tröjan i rosa!!!? Japp, blir mer och mer färg i min garderob! ;)) 

Fikade på stan och handlade tacos-middag på ICA som vi åt då krypet somnat! :)) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0