Sömn

Man skulle filma våran säng om nätterna, lär ju se väldigt kul ut. 
Rutinerna på sömnen är underbar, har styrt in Iza på Neos natt-sömn och det funkar väldigt bra. Hon somnar vid 18:30-19 och han ungefär samma, lite senare. 
Sen sover ju Neo hela natten medans Iza äter några ggr såklart. Men är väldigt skönt med egentid med eller utan Jocke på kvällen. :)) 

Neo kommer ju alltid över på natten så vi ligger ju där heeeela familjen. Iza som är minst tar fasen upp störst plats ibland. Jag ligger bredvid henne, oftast likadant hela natten. Neo, masken, ligger oftast på mig och sparkar Jocke eller så tränger han ut Jocke som helt klart har minst plats. :P 

(Försökte få en bild då dom var still imorse då dom vaknat.. Lyckades sådär.. Men kolla Neos lillfinger, som då han var liten :)))

Men trots det krångliga och trånga så älskar jag att ligga bredvid dom tre. Det är det bästa som finns och jag vet att jag kommer sakna det då dom är större.
💜 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är ju såå mysigt att få gosa hela familjen i sängen. Sen vi böt från spjälisen till växasäng åt Ellen så kommer hon i stort sett varje natt/morgon o myser ner sig hos oss 😍
Kan tänka mig ni har lagomt trångt då ni är 4 som ska rymmas ☺

2014-03-19 @ 20:19:16
URL: http://sannasofiajohansson.blogg.se
Postat av: Kicki

Hihi sötfingret :)
Ja jag började ju vänja om Dolph vid spjälsängen men redan första natten saknade jag honom så nu har jag skitit i det igen :P

2014-03-20 @ 19:48:58
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0