Små-barnslivet! :)))

Tror jag var lite för kaxig då jag skrev om hennes sömn, man ska aldrig ropa hej! :P 
Hon äter sjukt mkt på nätterna nu men somnar om tack och lov direkt efter men det blir inte många timmar i sträck. Förkylningen är bättre men inte helt borta. Hon är ju underbart snäll då hon är mätt och är glad nästan jämt men så fort hon blir minsta lilla trött blir hon galen och skriker tills vi söver henne. Och går det för länge så slår övertröttheten till och då är hon sjukt svår att söva. :P 
Men vagnen funkar nästan alltid och det är jag glad för! För då kan hon ju sova överallt! :)) 

Vi hade det för enkelt! :P 

Kvällarna somnar hon ändå hyfsat fort och ger oss lite egentid vilket är suveränt! :) 

Jag hel-ammar ju än vilket funkar jätte-bra och är helt underbart. Men det blir lite jobbigt då hon VÄGRAR flaskan och jag inte kan få någon hjälp. Hon har tagit den några få ggr men nu vägrar hon. Vore som skönt om hon tog den bara så man kan få en liten sovmorgon eller så.. Men det kommer väl! :))

Men igår for jag på Golden tillsammans med mamma och Edith. Har pratat om det så länge, att gå ut och käka bara vi tre så nu blev det äntligen av: 



Såååååååå jäkla gott!! 
Har ÄNTLIGEN fattat tycke för medium-stekt kött! Såå mkt saftigare!! :))) 
Vill TACKA världens bästa mamma än en gång för detta!! 
Det var helt underbart och precis vad jag behövde. 

Jocke fick kämpa lite men det gick ändå bra. :)) 

Neo sover hos sina underbara farföräldrar så jag vilar upp mig rejält nu. 

Känner mig inte tillräcklig ibland då jag inte kan leka jämt med Neo så det känns underbart att han får bli bortskämd! Det är han värd!!! 💕

För någon dag sen var Iza suuuuper-trött och skrek som en tok, jag höll mig lugn utåt så inte Neo skulle se hur trött jag var men höll nästan på att börja gråta. Hade knappt sovit på flera nätter så man blir ju lätt skör..Står och vaggar vagnen helt lugnt men ändå känner den underbara ungen på sig när något är "fel", kommer och viskar till mig: "Mamma, jag tror du behöver en kram och en puss!!" Och ger mig detta! 
Han är bara bäst!! 
❤️
Och jag börja gråta för att han är så fin och pang så sov Iza! :P 

Men annars går allt suveränt! 
Iza har vänt sig från mage till rygg och har även börjat skratta. Åh så underbart det är!! :)))) 




Idag tog jag en prommis i underbara Skuthamn:

Och nu är jag nyduschad, sminkad och känner mig fredags-fin för en gång skull! 



Med det säger jag TREVLIG HELG!! :)) 
☀️

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men tjena hot mama! :))
Ååh vad jag känner igen mig! I den där känslan när man är så trött att man kan gråta för ingenting. Men till och med när det är som jobbigast och allt känns skit ibland så är man ändå lyckligast i världen på något konstigt sätt :D Kan ju bara föreställa mig hur det ska vara med TVÅ ;) Du gör det grymt bra!!! Hoppas hon älskar flaskan snart också så vi kan ta en helkväll du och jag med ungarna hos sina pappor! :)
Kraaaaaaaaam

2014-03-07 @ 20:27:47
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0