❤️

Ibland måste jag få skriva av mig.. 
Jag känner att vi gått igenom nog, varför kan inte mamma få komma tillbaka? Jag saknar henne så.. 

Mamma har aldrig gjort något elakt i livet, hon bryr sig om folk, hon är trevlig mot alla, hon har uppfostrat oss till fina människor, lärt oss bli starka och självständiga, hon har jobbat och kämpat för att vi ska ha det bra. Hon har aldrig gjort en fluga förnär.. Hon förtjänar inte detta! 

Det är inte bara mamma liv som förstörs..
Alla blir drabbade.. 
Hennes man: Världens finaste Rolle som alltid hjälper mamma och ger henne kärlek då hon som mest behöver det. Han behöver henne lika mkt som hon behöver han..
Vi, barnen. Vi vill inte se mamma ha det jobbigt.. Vi behöver våran mamma!! 
Speciellt Edith, hon är så ung..hon minns inte tiden innan mamma fick cancer..och nu då det är värre..Hon ska inte behöva gå igenom tonåren i sorg! 
Och jag..Om jag får vara självisk en stund..jag vill också ha vin-kvällar med en pigg mamma! Jag vill att mamma ska ringa på morgonen och säga att hon hämtar upp oss för en runda på stan! Jag vill se min mammas bakverk på Facebook och längta tills jag får smaka dom! Jag vill att mamma ska få ork att springa efter i Neos lekar och att han och Iza ska få sova där ofta och skapa roliga minnen tillsammans. Jag vill att mamma ska orka hämta han på dagis för jag minns hur glad han blev av det.. Jag vill resa till Spanien och dricka sangria och äta allt det goda med mamma! Jag saknar min hurtiga mamma! Jag behöver min mamma såååå mycket..

Jag är stark och visar mig stark, jag törs inte ens tänka på vad som kan hända för då skulle jag inte orka.. Jag visar aldrig dom riktiga känslorna men lever i skräck för att cancern ska ta min mamma ifrån mig! 

Jag vill att mina barn och syskonbarn ska få växa upp med sin mormor/farmor och få veta hur hon är i sitt vanliga jag! Jag vill att dom ska minnas henne som bak-mormorn med det underbara leendet! :) 

Hennes föräldrar.. Min mormor och morfar som inte kan vara i lugn och ro i sitt paradis i Spanien för dom är oroliga för sin dotter som har det jobbigt i Sverige.. Deras första dotter som ska måste gå igenom allt denna skit! 

Hennes systrar som tvingas se sin starka storasyster i sjukdomens hemska händer. 

Hela släkten.. Alla vänner...

Min mamma är så otroligt stark men ingen orkar allt! Jag hoppas att hon ska orka och att allting ska bli bra! Jag tycker det är dags att vi får vara med om en mirakel, att det kommer något nytt som bara gör henne frisk!

Hon är värd det..

Min älskade mamma, jag behöver dig! Jag älskar dig! Jag klarar mig inte utan dig.. 

❤️


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja det är så fruktansvärt hemskt och orättvist så ord räcker aldrig till!! :'( Finaste, gladaste Eva som ingen av oss kan vara utan! 💜💜💜
Kraaaaaaaaaam

2014-06-26 @ 14:03:23
URL: http://kickiohman.wordpress.com
Postat av: Sanna

Kunde inte läsa klart utan att det föll tårar längs mina kinder 😢 Kram på dig ❤❤

2014-06-26 @ 14:47:06
URL: http://sannasofiajohansson.blogg.se
Postat av: Frida

Du är så fin! Din mamma är så fin! Hela er familj är fantastisk! Åh vad jag önskar att allt fick vara bra!

Kram och kärlek!

2014-06-26 @ 23:18:44
URL: http://Fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Eva S

Så fint skrivet💕

2014-06-28 @ 07:48:01
Postat av: Kajsa

Stor kram! Livet är så himla orättvist :( Håller alla tummar för ett mirakel <3

2014-07-01 @ 22:25:42
URL: http://khaleesi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0