❤️

Mamma ligger på sjukhuset igen.. Orkar inte riktigt skriva om det då jag inte riktigt vet vad som händer.. Men jag hoppas det vänder snart för jag saknar min mamma nå så enormt mkt.. ❤️

Utan dessa två gulltroll skulle dagarna vara riktigt jobbiga, dom får en att tänka på annat hela tiden, helt bekymmerslösa små gostroll: 




Imorrn blir Iza ett halvår!! 6 hela månader!!? Var tog tiden vägen? Helt galet! 
Söta, underbara, flicka! 💖💖💖
Var på BVC igår och allt såg superbra ut, vägde 7630 g och 67 cm lång. Neo var 4 cm längre och vägde 700 gram mer i samma ålder! :P 

Idag var vi på Ediths examen:


Dom var sååå fina! 
Efter att vi hälsat på mamma på sjukhuset blev det smörgåstårta som jag gjort i Jävre.. Vi saknade mamma massor men fick göra det bästa av situationen! 

Jocke jobbar två dagar till sen har vi 7 veckor tillsammans. Helt underbart!! :)) 

Ska krypa ner snart, är sååå trött efter en lång dag. 

Trevlig helg! 
:D 

Kommentarer
Postat av: Kicki

💜💜💜💜💜💜💜💜😘💜💜

2014-06-11 @ 23:24:32
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0