Fredag och ett år äldre

Vädret fortsätter vara enormt bra, nästan för bra! Svettas ju ihjäl!! Speciellt på kvällarna..stackars barnen också. Men dom kämpar på! :)) 

Idag har jag fyllt år. Inte känns det så speciellt längre! :P Närmar mig 30, men jag ska göra precis som mamma gjorde: älska födelsedagar och fira för varje år man får vara med. 
Trots att jag inte haft så mkt firande så har jag blivit uppvaktad.
Fått många fina presenter: 




Dessa snygga örhängen och skor fick jag av älsklingen! ❤️😍❤️😍❤️


Detta snygga halsband från Rock by Sweden från brorsan och Kicki! ❤️


Dessa snygga ölglas och vackra tallrikar av svärföräldrarna! ❤️


Denna, äkta franska, gjutjärnsgryta av mormor och morfar. ❤️


Kryddor och växter av moster Liza och mormor och morfar. ❤️

Väldigt bortskämd! :)) 

Idag har vi varit på PDOL. Kan älska att det numera är barnens PDOL. Vi är där på dagen och äter mat, åker karuseller och köper sockervadd. Sen räcker det och det är såååå skönt! 




Vi såg ett Turtles gosedjur som han blev kär i och vi försökte fleeeeera gånger vinna det. Tillslut gav vi upp och han blev besviken. Men sen hörde vi en röst som ropa på Neo. Då var det våran underbara granne Elisabeth och hennes son Johan som vunnit en åt han. Sååååå lycklig pojke!! ❤️

Vi har som sagt varit mkt på stranden också: 







Sen har vi även skött Dolph i några timmar. Eller skött och skött, Neo tog hand om han, Iza var nöjd på golvet och vi solade. ;P

Sötisen alltså:


Fick mig även en blomma av brorsonen. :)) 


Och igår var vi bjudna hos grannarna Sanna, Tobias och Ellen på grillmiddag. Grymt trevligt!! Och Neo var uppe till 22:30, har aldrig hänt! Steg upp lite för tidigt imorse också vilket resulterade i att han däckade 18:30 ikväll. :D 

Nä, nu ska jag krypa ner och försöka sova i denna bastu som är vårat hus. 
Imorrn blir det antingen stranden eller PDOL igen..får se vad sonen säger! :D 

❤️


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kram på er! Tänker på er ständigt!

2014-07-26 @ 01:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0