❤️


Tittade tillbaka på den bästa resan jag någonsin gjort!! 
Då jag, Jocke, Neo, mamma och Edith var i Spanien. 
Helt underbart var det! 
❤️

För mig är det så tomt.. Så tomt! 
Jag har ju varit med mamma flera ggr i veckan, pratat med henne minst tre ggr per dag.. Jag hann vänja mig sakta med att träffa/prata med henne mindre sen det blev sämre men då fanns hon ändå..

Däremot så har jag ingen ånger, jag har verkligen varit där för henne, träffat henne mkt etc. Vi hann resa med varandra och hitta på så mycket tillsammans. 

Men jag ville så gärna att hon skulle få vara med och se våra barn växa upp, se mig gifta mig, se Edith ta studenten.. 

Men det går inte att ändra på och jag är så tacksam att hon kämpande så länge som hon gjorde. För vi fick ha henne länge och Neo fick många mysiga minnen av sin mormor. 
❤️



❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: lina

Så fint skrivet 💜💜💜💜

2014-07-14 @ 21:21:23
Postat av: Anonym

Har följt din mammas blogg länge och känt på mig att det varit nära. Hon verkar varit så medveten om sitt öde och därför levt varje minut, varje sekund och all kärled hon skrev om sin familj. Hon rycktes ifrån er alldeles för tidigt. Hon fattas er alla. Mitt varma deltagande och önskar er en tid när minnet blir glädje igen och ni kan minnas o skratta. Det dröjer. Jag vet. Men det kommer.

2014-07-14 @ 22:22:58
Postat av: Sara

Mitt varmaste deltagande, jag beklagar verkligen er stora förlust.
Din mamma och jag har följt varandra i bloggvärlden under många år. Whisky och Champagne är alltid förknippat med Din mor.
Styrkekramar från mig.
Sara (Zassi)

2014-07-15 @ 13:32:15
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: anneli

cissi ,Eva kommer alltid att finnas i våra hjärtan <3

2014-07-16 @ 22:58:09
Postat av: anneli

cissi ,Eva kommer alltid att finnas i våra hjärtan <3

2014-07-16 @ 22:58:10
Postat av: Magda

Oj Cissi.. Jag blir både glad och ledsen på samma gång.. Precis som du skriver känner jag också. Smärtan över att mamma är borta går ej att ta bort men att tänka positivt på fina minnen hjälper i bearbetningen.. Fortfarande fastän det har gått 10 år sen mamma gick bort så tänker jag på henne varje dag.. Det är märkligt men tiden bara går och livet rullar på.. Man tror först inte att det är möjligt.. Men ja, livet rullar på men ett tomt hålrum är det som man får försöka fylla med minnen... Fina mammor.. ❤❤ Kram till er alla!!

2014-07-16 @ 23:52:50
URL: http://www.vatto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0