En underbar helg

Vilka underbara dagar vi haft!! 

Bästa svärföräldrarna kom på morgonen och skulle passa barnen hela dagen till lördag och vi drog till Skellefteå. 
Jocke fyller ju 30 i augusti och vi överraskade han med fallskärmshoppning. :D 





Svårt att ta bra kort men jag bokade med en fotograf som både fotade och filmade så det ska blir spännande att se. Förmodligen massa bra kort där då! :) 

Efter hoppet blev det shopping, middag och övernattning på hotell. 

Dessa var ju ett måste för en Batman-freak! :D 

Fyndade tre tröjor på Carlings, älskar rea: alla för 189 kr! :P 
Och den vita på Hanzens.

Klänning åt Iza också! :) 
Och en present till Neo såklart: 

:D 


2 Ljuslyktor från Åhlens. 



Och sandaler på Skopunkten.

Hotellet hade en popcornmaskin och förutom ostkrokar så är ju bio-popcorn det bästa så jag var ju helt salig! :P 

Middag på Olearys: satans så gott! Oxfile som var stekt till perfektion, liiiiiite blodig (jag har älskat välstekt men är pånyttfödd i medium/blodiga, sååå mkt godare ;)) med strips och en gryyyym bea! :) Och några öl till ;) 


Min outfit! :) 

Gick sen till älven och myste innan vi gick tillbaka till hotellet där jag däckade och fick sova ostört en heeeeel natt. :))


TUUUUUSEN tack till våra underbara barnvakter, Anneli och Christer!! 
Ni är guld värda!! 
❤️❤️❤️
🌹🌹🌹
❤️❤️❤️

Och idag har varit super-skoj! Först kom Eva, Lisa och Klara hit på lite hemmagjord pizza-middag! Sen kom även Sandra, Lily och Ebbott hit för vidare bus. Super-kul för barnen och mkt trevligt för oss att få sitta och surra. Våra grabbar spelar i samma lag som är på lagfest! :D 
Kicki, du skulle ju också ha varit här!!! Såg du var hos mojmoj med Doffe :))

Nu sitter Neo i handduk efter en dusch, äter lite ostkrokar och ser Trassel. Men snart blir det nog sängen då han väldigt trött är. :D 

Imorrn blir det middag hos mormor och morfar. 
VÄLDIGT bra helg med andra ord! :D 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Så söt du är som tänker på mig :) Hade vart skitkul, fan att man it kan klona sig!! :P
Å ankartröjan! 😍

2014-07-20 @ 13:42:03
URL: http://kickiohman.wordpress.com
Postat av: Linda

Hej
Var bokade du fallskärmsflygning? Min sambo fyller snart 30 och han hade älskat det=)
Mvh Linda

2014-07-28 @ 07:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0