Tisdag

Har fått så himla mkt fina kläder till Iza, längtar till att få klä henne i allt!! :)) 

TUSEN TACK alla som gett! 
Ni är för snälla!!! :)) 

Och idag rockar jag och lillan leopard tillsammans! ;)) 


Igår var vi på ÄventyrsbadetNeo och Jocke fick bada! Han började gråta då vi skulle hem, för det var ju så roligt!! 


Sen då vi var hemma blev det gymmet för lillan medan brorsan vaktade:

:D 

Inatt var en dålig natt! Hon tjorvade och bökade hela natten.. Tror hon hade lite ont i magen.. :( 
Men imorse sov hon och jag slumrade till medan Neo spelade spel. :P Gullungen sa tom det: 
"Mamma, det går bra om du sover, jag spelar ju bara!" 
:)) 
Världens snällaste!! 
Men även fast han är så snäll så är det inte som att bara ha en unge då man kunde sova precis när han sov. 
Men imorrn ska Neo på dagis en stund så då kanske jag kan vila lite. :P 

Nä, nu ska vi klä oss och fara in till stan för att skriva på faderskapsintyg. 
Ha d! 



Kommentarer
Postat av: Kicki

Oj jäklar vad kläder! Och myche rosa :P Har ju grämt mig lite för att jag inte hittat nåt perfekt plagg att köpa till henne än, men det ser ju ut som att ni klarar er ändå ;)
Hoppas den här natten blir bättre! Sjukt snygga är ni då :)))
Kraaaaaaaaaaaaaam

2014-01-07 @ 20:12:38
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0