Onsdag

Både måndag och tisdag har vi varit i Jävre. Först till Emma, Dennis, Billy och Alma och även Emmeli var där. Mysigt att sitta och surra en stund och Neo fick leka. 

Dessa snygga tossor fick Iza på babyshowern, som hon nu kan ha, av Emma som hon gjort: 
För mig är detta helt otroligt! Jag är VÄRDELÖS på virka och sticka så jag är sjuuuuukt imponerad. Fick ju en klänning av henne också. Crazy! :)) 

Sen tisdag var vi till mamma. Också ett grymt proffs på handarbete och där fick Iza ett till jätte-fint hårband av sin mormor. 

Neo har varit på dagis också några timmar och han älskar det! Han har så roligt. :) 
Och jag och Iza har vilat lite och gått på en prommis: 




Myser gör vi varje dag:

❤️❤️❤️

Iza sover super-bra på dagarna men är lite tjorvig och orolig på kvällarna fram till typ 1-2 då hon sen sover gode bra. Men det går ändå bra, hon skriker som aldrig bara mer hungrig,sällskapssjuk och myssugen. :) 
Man får se till att inte spara massa städning och skit på kvällen då hon gärna är nära. :) Men jag kan tycka det är rätt mysigt.. Gäller att passa på att mysa, dom är bara små en gång! 
❤️

Nä, nu ska vi klä på oss och dra in mot dagis och hämta hem storebror! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0