Fredagsmys med barnen på stan! :)

BVC idag och lillan har gått upp över 500 gram sen sist. Väger nu 4865 g och är 57 cm lång. :D 

Före BVC-besöket gick vi på stan, shoppade lite, köpte lördags-godiset på Hemmakväll och tog en lunch på Lyktan: Neo åt plättar såklart, jag åt köttfärslimpa och Iza åt bröst! ;) 


Ståbrädan vi fått låna av grannarna var helt suverän. Neo älskade den. :))

Köpte denna sköna tröja på Vila: 



Trosor och sockar behövs alltid:



Min ansiktskräm var slut så en ny sån, ny mascara, örhängen och paketet (med en mascara, ögonpenna och ögonkräm) fick jag på köpet:

Byxor och en sjukt fin döskalletröja till Neo:


Längtar sååå mkt till helg nu! 
Vill mysa med mina tre favvon, äta nå gott, kanske dricka ett vinglas och bara känna lugnet! :)) 

Trevlig helg på er! 
❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Eva

Wow vilken fin tröja! Ja allt var ju kanon...
Förstår att ståbrädan blev uppskattad.Kul att ha lite översikt över allt o alla :-)
♥♥♥
KRAAAAAAM MAMMA

2014-01-10 @ 18:03:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0