Neo 4 år



Han var på kontroll på BVC igår och allt gick jätte-bra! Hörsel och synen var perfekt. Vikt 15,2 kg och 105 cm. Lång och smal, men han har ju inte så stora föräldrar plus att han aldrig är still! :P

Rita gick väl inte så bra men det finns ju inge intresse alls för sånt. Han använder både höger och vänster lika mkt. Däremot är han väldigt duktig med båda händer och båda fötter. Skulle gärna byta med honom. Jag kan inte göra något med min vänster! :P 

Och Neo gillar verkligen inte nya saker, han vill kunna allt innan han börjar ens och det ställer till lite. Han är en grym tävlingsmänniska och vill gärna vinna i allt!! Det ställer också till det ibland! :P

 Men jag vill att han ska göra saker han tycker är kul och pyssla, pussel och rita är inte det så.. Men jag ska ändå försöka sitta med honom mer och försöka få det kul! :))) 

Och han är verkligen världens goaste kille. Helt underbara kommentarer kommer från han jämt. Han bryr sig verkligen om alla, speciellt dom som bryr sig tillbaka. 
Liten kille med ett stort hjärta! 
❤️❤️❤️

Just nu sitter vi i Jävre. Jag har tatuerat mig: Izas hand och namn bredvid Neos. Blev kanon-bra! Bild kommer sen! 

Och sen ska vi få middag här och tro mig, det doftar underbart!! :))) 

Trevlig lördag! :)) 

Kommentarer
Postat av: Anneli

jaha du :D Han är väldigt lik sin far:)Joakim ville också" kunna" allt innan han prövade på :)så...det blir nog jättebra ska du se ;))

2014-02-08 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0