Lyx-dag!

Idag lämnade jag Iza med grabbarna i tre hela timmar för att klippa mig! 
Oj så skönt och riktigt lyxigt var det. 
Och hemma gick det bra, jag ammade henne innan jag for och hon klarade sig tills jag kom hem. :))) 
Men vi skulle ju testa flaskan igen för och se om det gick men det blev ju aldrig så vi får testa en annan gång.. Hon är ändå så nöjd med mina bröst och det är ju underbart! Är bara svårt om jag ska bort någonstans! :P 

 Före/efter: 

:D 

Sen då jag kom hem gick vi på en prommis och åkte bob! :)) 





Och nu dricker vi lite öl, äter lite godis och myser! 
Bra lördag! 
:)) 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken lyx att gå till frisören! Det är verkligen något jag längtar efter att få göra :P

2014-02-01 @ 18:28:33
URL: http://khaleesi.se
Postat av: Madde

Snygging!!

2014-02-01 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0