Världens godaste snittar!

Dessa snittar är sååå jäkla goda!! 
Älskar dom med dumle, daim, och toblerone. Men dom går ju variera i oändlighet! 

Idag gjorde jag dumle och dessa:

👍👍😍👍👍
Blanda 220 gram smör med 2 dl socker. Häll i 4 msk sirap
Blanda 5 dl mjöl, 1 1/2 tsk bakpulver och 1 msk vaniljsocker och blanda allt till en deg. 
Dela degen i två delar (fast jag gör tre eller fyra, vill ha dom lite mindre) sätt in i ugnen på 200 grader i 8-12 minuter. 
Skär upp dom direkt och låt svalna! 
Muuuuums!!

Recept från Jennys matblogg! För övrigt världens bästa blogg! :D 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack för tipset 😀 sllt du bakar ser så gott ut - hur gör ni av med allt; ni är kanske en riktig fika-familj 😀

2014-12-19 @ 13:38:39
Postat av: Anonym

Svar: Haha! Nja.. Min sambo gillar inte ens fika :P
Men Neo är kakmonster! :)) Sen bjuder jag alla som kommer hit! :D

2014-12-19 @ 15:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0