Sjukdom & shopping! 👠😷

Sådär! 
Då har Neo jullov från dagis! :)) 
🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅
Jocke jobbar en dag till sen har han också jullov! :))
Ska bli såååå skönt.

Iza är feberfri men hostar och snorar. Sovit bättre inatt men längtar tills hon blir helt frisk. Har inte blivit mkt sömn eller någon typ av egentid eller lugn på några dagar! :) 

Nu hoppas vi att vi gjort bort allt innan jul så vi kan fira friska. 

Julafton blir i Jävre tillsammans med syskonen. Känns bra att vi är samlade, samtidigt som det är väldigt jobbigt.. Mamma hade älskat en jul med alla barnen och barnbarn. ❤️

Juldagen blir tillsammans med Jockes syrra i Källbomark hos svärföräldrarna. :) 

Blir nog en riktigt mysig jul även om tårarna kommer komma lite då och då. Saknaden blir alltid jobbigare men jag älskar att Neo längtar ihjäl sig och få se hans glädje betyder allt. :) 

🎄🎅❤️🎅🎄

Idag drog jag och Iza in till stan för lite julklappsärenden, lunch på Lyktan, hälsa på mormor och morfar och shoppade lite grejer till mig själv. Var ett tag sen! ;) 
👠
Blev en ny foundation, concealer och en jumpsuit:



Bild lånad från Vero Moda i Pite! :)) 
Väldigt nöjd med min shopping. 

Nä, ska förbereda middagen medan Iza roar sig själv. ;) 
Idag blir det tortilla med köttfärs och vitlöksdressing till såklart! 👍😘

Ha en underbar helg! 
❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Sara

Den där jumpsuiten var så grymt snygg! Längtar tills jag kan börja shoppa till mig själv på "allvar", nu är det mer en chansning och man hoppas på att kunna ha det när man blir smalare! :D
Kraaam

2014-12-19 @ 06:13:25
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0