🌟Rolle 60 år🌟

Imorgon fyller världens bästa Rolle hela 60 år! Och igår firade vi han:


Jag och Rolle styrde upp en fest hemma i Jävre med käk. 


Jag gjorde pastasallad och dressing, mormor gjorde bröd och Rolle gjorde kött, kyckling, korv och all efterrätt och snacks. 
Blev väldigt lyckat och han blev väldigt glad över presenten vi gav. 

Dolph åt ostkrokar till middag: 
Fasters pojke ;)) 




Kusinerna Neo och Vera lekte hur bra som helst och fast dom inte är blodsliga kusiner så är dom fasiken sjukt lika, hur det då går till: 
:D 

Bästa som hände mig under dagen var att jag ÄNTLIGEN hittade strumpan och har fått lite ro i mig: 

Har sökt den i flera månader i panik och trott att jag slarvat bort den. Men icke det, den var inte riktigt klar och väntade på mig i Jävre. :)) 

Neo var så trött efter dagen att han däckade innan godismyset medan jag gjorde Iza klar för kvällen.


Men väckte upp han så vi hann se julkalendern och äta lite karra. :)) 

Väldigt rolig dag igår! 

Idag har vi inte gjort något speciellt, har tvättat och städat lite men annars har vi hängt i soffan. :)) 

Ska slå in lite julklappar ikväll! Älskar verkligen det! :))

Ha en bra söndag! 💖



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag vet...helst vill man vara hemma men jag vill inte slösa mina föräldradagar innan bebis är född. Så jag ska försöka jobba den här veckan med men sen får det vara nog! För jag antar att jag ska gå över tiden ;P

Ååååh så otroligt skönt att du har hittat strumpan! 💕

Jag har slagit in julklappar idag också, väldigt kul och en till sak man kan bocka av så här före förlossningen! ;D
Kraaaam

2014-12-07 @ 22:50:03
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0