Baka, baka liten kaka..

Min plan var att baka en sort varje dag utspritt på några dagar inför Izas kalas.. Men då tyckte jag det var för jobbigt att planera så varje dag plus att då grejerna är framme är det lika bra! ;) 

Så igår och idag har jag bakat: 
Kolakakor
Dumlesnittar 
After Eight-brownie
Blondie med hallon/blåbär
Systerkakor
Kanelkakor
Toblerone-snittar 
Mjuk pepparkaka med frosting
Hallonkakor med glasyr 






Puh!! 😅👊
Lär somna fort ikväll ;)
MEN nu är det klart!! :)

Ska kanske göra en tårta också den dagen men vi får se, kan räcka med fikat! :) 

På lördag har Rolle sin 60 årsfest och fredag ska jag hjälpa han med käket så lär vara gode slut efter denna vecka. Men grymt kul är det!! :D 

Neo kom hem från dagis idag och tyckte det luktade sååå gott av allt fika: 
"Mamma kan inte du alltid baka då jag kommer hem från dagis?" 
:D 

Utvecklingssamtal med Neos fröken idag och allt gick hur bra som helst. Han är ju en iakttagare och vill gärna ha koll på läget i ALLT HAN GÖR innan han gör något men dom har ju förstått det och låter han känna sig trygg. 
Dom är helt suveräna och vi är så nöjda!! 
Toppen-dagis i Piteå alltså! :)) 

Nä, en kaffekopp och soffan med Neo en stund känner jag.. Om Iza tillåter det ;) 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Delar du med dig av några goda recept? 😀

Svar: Oj, såg detta nu!! Vad vill du ha för recept?? :))
Cissi

2014-12-03 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0