2014

Jag brukar göra en tillbakablick på året som gått på min blogg men detta år tänker jag inte säga så mycket. Detta år har varit det tuffaste och jobbigaste i mitt liv då jag förlorat min mamma och bästa vän..


Det är det som dominerat detta år, första halvan att se hon bli svagare och svagare, hälsa på henne på sjukhuset och bara vara med henne och få ut det sista av min älskade mamma. Sen andra halva har varit upp och ner varje dag men sorgen och saknaden. 
💜
MEN ljusglimtarna på detta år är Neo och Iza. Få se Neo utvecklas från liten till en stor pojke som har så underbart fina tankar om allt. 
Få se Iza växa från bebis till en självständig liten tjej med världens vilja, humör och kärlek. 
Dessa två får mig att bli gråhårig ibland ;)) men dom får mig också att skratta varje dag. Jocke, Neo och Iza gör också världens viktigaste jobb, dom gör mig lycklig varje dag! :) ❤️

Utan alla i min familj, släkten och vännerna vore detta år ett mörker. Men trots allt som hänt så har jag ljusglimtar överallt i mitt liv. 
Och dom får mig att kämpa vidare varje dag utan min mamma. 
❤️❤️❤️

Med det säger jag: 
✨🌟GOTT NYTT ÅR! 🌟✨
🌟✨🌟✨🌟✨🌟

Kommentarer
Postat av: Kicki

Saknar henne så enormt mycket men kan ändå inte ens föreställa mig hur det ska vara för er barn 😢 Tur du är lika stark som din fina mamma och klarar vad som helst! Som hon ska va stolt! 💜💜💜
Kraaaaaaaam bästa du!

2015-01-01 @ 01:21:32
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0