🌟💝1 år💖🌟

Måndag, Neo hostar och Iza har feber. :(

Men i helgen har vi haft 1 års-kalas. Som det var mysigt! 







Iza var som vanligt glad och Neo hjälpte henne med att öppna presenterna. 
Och hon fick så mycket fint!! :)) 💖

Neo är som vanligt snäll och en överbeskyddande storebror. 
Imorse var han väldigt rädd att jag skulle göra illa henne då jag skulle ge alvedon. 
Han bar in henne i hans rum, stängde dörren och stod på vakt med Leonardo-svärden. Jag fick förklara väldigt många ggr att jag bara skulle ge henne alvedon i munnen och tillslut gick han med på att öppna dörren. :P 

Han har även sagt att han ska skydda henne på dagis nästa år från alla som är dumma. :) 

Kommer INTE bli lätt för hennes kommande pojkvänner ;) 



Älskar denna syskonkärlek!! 
Hoppas det håller i sig! :D
💑


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0