Fredag

Jocke har snart jobbat klart sin första vecka. Är skit-tråkigt att ha han borta, men vi har ändå hittat på saker hela dagarna. 

Vardagen är som den är, känns väldigt konstigt att inte fara till mamma var och varrannan dag. 
Neo har också börjat fundera massor:


❤️


Har fått presenter av vänner som tänker på mig. Bland annat detta hårband till Iza, från Malin, som kunde lika gärna vara gjort av mamma: 


:) 
Fick ett jätte-fint armband och en ram av Linnea då hon och barnen hälsade på: 



Jocke har haft lite fotboll så jag och Neo har myst på själva:




❤️💙❤️

Har varit på Golden tillsammans med mormor, morfar, Tomme, Edith och Filip. Väldigt mysigt att sitta bara vi och surra.

Och Neo leker med grannpojken Alvin varje dag: 



Badat varje dag:

(Sista bilden snodd av Kicki :))

Moster Liza och den där roliga hunden som man gärna vill äta på har varit här: 

Så det rullar på. 
Men det går inte många minuter utan att jag tänker på mamma. 
Men det går ändå lättare än vad jag trodde, men jag tror det beror på alla man har runt omkring sig. 

Imorgon, om ingen unge blir sjuk eller något sånt, ska mina underbara svärföräldrar komma hit och passa barnen några timmar medan jag och Jocke myser på Järnspisen. :D 

Trevlig helg! ❤️

Kommentarer
Postat av: Kicki

Underbara bilder på dig och Noa! 😘💜
Förstår vad du menar, det går bra men känns fortfarande konstigt att hon inte finns där, och ännu mer för dig såklart som var där jämt! Bästa är helt klart att fylla dagarna och vara med familjen 💜
Mys på nu på järnspisen å ät tills ni spricker!! Det är ni värda! :)
Kraaaaaaaaam

2014-08-08 @ 19:43:03
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0