❤️

Nu är mamma vilandes i frid i havet.. Och det kändes riktigt bra att få göra precis som hon ville. 
❤️❤️❤️


Men det var tungt.

 Jag förstår ändå inte riktigt hur jag ska klara mig från att aldrig mer få prata med henne, träffa henne, krama henne.. Oändlig smärta känns det som. 
Men jag lever vidare men det går inte många minuter innan jag tänker på henne. Och vissa dagar är jag så arg och ledsen att jag inte riktigt får något gjort.. Och saknaden är sjukt jobbig.. Men det går som sagt ändå bra, bättre än jag trodde iallafall! 
💖💖💖💖💖💖💖

Har fått gardinerna jag beställde igår (!!?) till Izas rum och dom hade mamma gillat! :D 





Små söta döskallar! :D 

Och såklart matchande sängkläder. 

Har även fyndat, på Facebook, två nya fåtöljer till uterummet:


Där syns ena! 
Grymt nöjd! :D 

Neo fortsätter sin inskolning och imorse då jag lämnade han så var det krokodiltårar :((( 

Men hade gått bättre efter ett tag, han fick vara två timmar idag och ska få vara 2,5 imorrn. Sen nästa vecka ska han vara där tis,ons och tors mellan 9-14 om allt går bra. 
Jag är ju hemma så vi tar det lite lugnt, han behöver ju inte vara där om han inte vill. Men jag tror han kommer vilja det snart. :D 
🌼

Imorrn flyttar Tomme, Kicki och Dolph in i sitt nya fina hus som är sååå mkt närmare oss. Blir klockrent!! :D
🏠

Har försökt bli av med mina sommarkilon nu på senaste och det går ändå bra. Jag tröstäter då jag mår dåligt och har blivit mkt sånt i sommar.. Jag insåg ändå ganska fort att det inte håller att äta godis varje dag så nu är jag hårdare men njuter ändå av livet.. 
Mammas filosofi! :D 
"Livet är för kort för att inte njuta av allt det goda" som hon sa! :D
Jag älskar ju ALL mat och ostkrokar, godis, choklad, öl och fika! :P

Jag vet ju att jag inte behöver och är ganska nöjd med min kropp men jag tränar och äter nyttigt på veckorna och unnar mig en eller två godisdagar på helgen. Läsk är borta helt förutom om jag äter på Big Boy. :P 
Blir jag bjuden på fika eller annat så tackar jag inte nej, men vräker heller inte i mig.
Och känner att detta är något jag kan köra på med så länge jag lever. :D 
💪

Nä, ska ta och mysa vidare med Neo innan Iza vaknar! :P 

Trevlig helg! 
❤️




Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja fy :( Det är så ofattbart och smärtsamt än! 💜
Hon hade älskat Izas rum, det blir så fint! :)
Dolph har också en gråtperiod nu, tre senaste lämningarna har han varit jätteledsen. Aaj vad det svider i hjärtat!! Hoppas alla tre kusiner kommer toktrivas när de får gå tillsammans sen och baaara längta dig :))
Och helt rätt filosofi!! Det viktiga är att man får må bra och vara lycklig :)
Kraaaaaam

2014-08-28 @ 18:54:36
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0